Danışma Hattı
+90 224 221 38 39  |   224 220 36 73

Kitabın Adı | Dora Yayıncılık

Market Markaları ve Stratejileri

32TL
Kitabın Özellikleri
Yazarlar : Muhammet Küçük, Aybeniz Akdeniz Ar
Türü : İİBF-Hukuk
Sayfa Sayısı : 250
Baskı Sayısı : 1
Baskı Yılı : Eylül 2020
Ebatları : 14*21
ISBN : 9786052472187

Bu kitap Kültür ve Truzim Bakanlığı tarafından alınan izinle telif hakları yönetmenliğine uygun olarak basılmıştır. Basım ve dağıtım hakları Dora Yayıncılığa aittir.


1.Perakende marketçilik ve tarihsel gelişim

2.Market markası, tarihsel gelişimi, stratejisi, avantaj ve dezavantajları

3.İmaj kavramı, temel unsurlar ve mağaza atmosferi çalışmaları

4.Risk kavramı, algılanan risk, boyutları, etkileyen faktörler ve stratejileri ile mağaza imajı riskleri

5.Satın alma niyeti, öncesi ve sonrası süreç ile etkileten faktörler

6.Güncel perakende mağazaları ve market markası örnekleri

 



Benzer ürünler