Danışma Hattı
+90 224 221 38 39  |   224 220 36 73

Endüstriyel Pazarlamada Uygulamacılar için Fiyatlandırma EL kitabı | 399 | Dora Yayıncılık

Endüstriyel Pazarlamada Uygulamacılar için Fiyatlandırma EL kitabı

90TL
Kitabın Özellikleri
Yazarlar : Çağatan TAŞKIN, Murat BEYAZLI
Türü : İİBF-Hukuk
Sayfa Sayısı : 62
Baskı Sayısı : 1
Baskı Yılı : Şubat
Ebatları : 13,5x9,2
ISBN : 9786052473511

Bu kitap Kültür ve Truzim Bakanlığı tarafından alınan izinle telif hakları yönetmenliğine uygun olarak basılmıştır. Basım ve dağıtım hakları Dora Yayıncılığa aittir.


  1. Endüstriyel Pazarlamada Fiyatlandırma
  2.  Fiyatlandırmanın Tüm Boyutları
  3. Maliyet Ölçümü
  4. Rakiplerin Belirlenmesi
  5. MüÅŸterilerin Belirlenmesi
  6. Segment Analizi
  7. “Kaymağını Alma” Fiyatlandırması –Yeni Ürün Fiyatlandırması
  8. Penetrasyon Fiyatlandırması
  9. Tamamlayıcı Ürün, BaÄŸlı Ürün (Captive Product) Fiyatlandırma Stratejisi
  10. Damping (Fiyatlandırma Politikası)
  11. Genel veya Dönemsel Firma Stratejsine BaÄŸlı Olarak Fiyatlandırma Kararını Etkileyen DiÄŸer Faktörler
  12. Pazarın Üzerinde Büyümek Ä°çin Dört Adım
  13. REFERANSLAR



Benzer ürünler