Danışma Hattı
+90 224 221 38 39  |   224 220 36 73

AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları  | 524 | Dora Yayıncılık

AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları

115TL
Kitabın Özellikleri
Yazarlar : Ali Sedat UluÄŸ
Türü : İİBF-Hukuk
Sayfa Sayısı : 236
Baskı Sayısı : 1
Baskı Yılı : Ağustos 2020
Ebatları : 14*21
ISBN : 9786052472033

Bu kitap Kültür ve Truzim Bakanlığı tarafından alınan izinle telif hakları yönetmenliğine uygun olarak basılmıştır. Basım ve dağıtım hakları Dora Yayıncılığa aittir.


 

1.Reklamın tanımı,tarihçesi,önemi ve reklamla ilgili diÄŸer hususlar

2.AB ve Türk hukukunda reklam ile ilgili düzenlemeler

3.Tüketicilerin reklama karşı tutumu ve tüketicinin satın alma davranışı

4.AB ve Türk hukukunda reklam uygulama esasları bakış açısıyla tüketicilerin reklama karşı tutumu ve satın alma davranışı arasındaki iliÅŸki üzerine bir araÅŸtırma

 


Benzer ürünler