Kitaplar
/ İİBF-Hukuk
Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Yönetimi

Yazarları :
Türü :
Sosyal Bilimler - İİBF-Hukuk
Sayfa Sayısı :
216
Baskı Sayısı :
11. Baskı
Baskı Yılı :
Mart 2010
Ebatları :
16x23.5
ISBN :
9786054118663
Fiyatı :
23.00 TL

Kitabın Tanıtım Yazısı

Pazarlama Kavramı, Yeni Pazarlama Gerçekleri, Pazarlama Anlayış ve Uygulamalarındaki Gelişmeler, Pazarlamanın İşletmeler ve Toplum Açısından Önemi, Pazarlamanın Teorik ve Disiplinel Yönü, Pazarlamanın Diğer Disiplinlerle İlişkisi, Pazarlama Fonksiyonları, Pazarlama Konularını İncelemede Temel Yaklaşımlar Pazarlamada Karar Verme: Pazarlama Karması, Pazarlama Sistemi, Pazarlama Kararlarına Analitik Yaklaşımlar, Karar Verme Yöntemleri Pazarlama Planlaması: Pazarlama Planlamasının Amacı, Türleri, Pazarlama Planlaması Sürecinde Aşamalar, Durum Analizi, Rekabet, Teknoloji, Politik Çevre, Talep, Strateji Alternatifleri ve Uygun Strateji Seçimi, Pazar Lideri Konumundaki İşletmelerin Rekabet Stratejileri, Pazarlama Karması Programlaması, Kişisel Satış Programı, Satış Geliştirme Programı, Haber Şeklinde İlan Programı Pazarlama Denetimi: Pazarlama Denetiminin Niteliği, Denetim Süreci, Denetim Araçları Pazarlama Örgütlemesi: Pazarlamada Örgütlemenin Niteliği, Pazarlamada Örgüt Türleri, Pazarlamada Yaratıcı Örgüt Oluşturma