Kitaplar
/ İİBF-Hukuk
Pazarlama Araştırması

Pazarlama Araştırması

Yazarları :
Türü :
Sosyal Bilimler - İİBF-Hukuk
Sayfa Sayısı :
200
Baskı Sayısı :
13. Baskı
Baskı Yılı :
Ocak 2010
Ebatları :
16x23.5
ISBN :
9786054118519
Fiyatı :
23.00 TL

Kitabın Tanıtım Yazısı

Pazarlama Araştırmasının Niteliği

İşletmelerde Pazarlama Araştırması Hizmeti Veren Kuruluşlar

Araştırma Süreci: Problemin Teşhisi ve Tanımlanması Veri Kaynaklarının Belirlenmesi, Örnekleme Yöntemleri, Anket Yöntemleri, Gözlem Yöntemi, Deney Yöntemi, Projeksiyon Yöntemi, Ölçekleme Yöntemi, Verilerin Toplanması, Verilerin Cetvellenmesi, Analizi ve Yorumu, Kodlama, Verilerin Sayımı, Verilerin Analizi ve Yorumu, Parametrik Olmayan Hipotez Testleri, Ki-Kare Analizi, Wilcoxon Testi, Mann-Whitney U Testi, Korelasyon Analizi, Regresyon Analizi, Faktör Analizi, Ayırma Analizi