Kitaplar
/ İİBF-Hukuk
Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam

Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam

Yazarları :
Türü :
İİBF-Hukuk
Sayfa Sayısı :
235
Baskı Sayısı :
1. Baskı
Baskı Yılı :
Mart 2013
Ebatları :
16,5 x 23,5 cm
ISBN :
9786054485918
Fiyatı :
17.50 TL

Kitabın Tanıtım Yazısı

İÇİNDEKİLER:
MOBİL PAZARLAMA:
- Mobilite Kavramı ve Özellikleri, Mobil İletişim ve Özellikleri, Mobil iletişim Teknolojisindeki Gelişmeler (Birinci - İkinci Nesil Telefon Teknolojisi, 2.5 Nesil Telefon Teknolojisi, Üçüncü Nesil Telefon Teknolojisi: 3G, Dördüncü Nesil Telefon Teknolojisi: 4G), Mobil Pazarlama, Mobil Tutundurma ve Lokasyon Temelli Pazalama, Mobil Viral Pazarlama, Mobil Pazarlama Yöntemleri, Pazarlama Karması İçinde Mobil Pazarlamanın Yeri, Mobil Pazarlamanın Geleceği,  Mobil Pazarlamada Karşılaşılan Zorluklar ve Engeller, Pazarlama ve Mobil Pazarlamada Etik
MOBİL REKLAMCILIK:
- Mobil Pazarlama Araçları, Mobil Medya, Mobil İletişim ve Mobil Yayıncılık, Mobil Reklamcılık, Mobil Reklamcılığın Başarısını Etkileyen Faktörler, Mobil Reklamcılığın Hedef Kitlesi, Mobil Reklamcılığın Geleceği, Mobil Reklamın Etik Boyutu
TÜKETİCİLERİN MOBİL REKLAMCILIĞA OLAN TUTUMLARININ ANALİZİ
- Araştırmanın AMacı, Araştırmanın Yöntemi, Araştırmanın Kısıtları, Yapısal Eşitlik Modellemesi,